Volgers

vrijdag 20 mei 2011

Personal challenge

Hallo allemaal,
Ik doe op het scrapfever forum mee met de personal challenge en had weer een opdracht gekregen.
Deze keer bedacht Annemiek een lift met daar bij de volgende opdracht: Het mag de kleur zijn, de titel, de afbeeldingen, maakt niet uit als maar duidelijk is voor ons hoe je je hebt laten inspireren!
Je mag dus ook zelf het onderwerp kiezen
.

Ik heb me laten inspireren door de kleuren en de vormen.
Heb een wat oudere papierlijn gebruikt van basic grey namelijk marakesh.
Ik heb aan de linkerkant een huisje geglimermist in  het goud en aan de rechtkant gestempelt.
De foto's die ik heb gebruikt zijn gemaakt in Amsterdam met mijn verjaardag.

Ik vond het weer een leuke challenge.

Scrapgroetjes Jenny

6 opmerkingen:

Anneke Wijers zei

Je hebt een prachtige LO gemaakt.
Leuk onderwerp ook.
Mooie details.
Groetjes, Anneke

Anita zei

Mooi lootje Jenny,ziet er gezellig uit daar in Amsterdam!

De challenge vind ik ook erg mooi:-)

Marjolijn van Elsberg zei

Oh zo leuk Jenny. Ik kon eerst niet op je blog maar ik denk dat het aan de link ligt die je bij de scrapheap hebt geplaatst. Via S.F> lukt het wel. De bovenste vind ik errug mooi en de onderste heel gezellig.

bmartes zei

Wat een leuk lootje over Amsterdam! Gezellige foto's. Het geheel geeft helemaal de sfeer van koninginnedag!
Groetjes,
Arja

Scrappiness zei

Wat een leuke challenge was dat en je hebt er een superleuke layout van gemaakt!

Blinnie zei

Wow! Die Marrakech-papier LO vind ik prachtig! Hmmm, eens kijken of ik dat papier nog ergens kan scoren, ik heb nog foto's van Istanbul liggen, die zouden er prachtig bij passen!
Groetjes, Belinda