Volgers

vrijdag 8 juli 2011

Kaartje gemaakt en foto's aankopen cropdag

Heb weer eens een kaartje gescrapt.
Deze heb ik speciaal gemaakt voor de dochter van een vriendin.
Het meisje word 13 jaar.
Vind het een leuk kaartje geworden(en niet te kinderlijk)
Dit is het kaartje geworden(ben benieuwd wat jullie ervan vinden).


De kleuren komen door de flits niet zo mooi over.
Ik heb papier van Kaiserkraft (bubblegum)gebruikt.
En heb ook geborduurd op de kaart(motief van sew easy).




Ik geef de kaart samen met het leuke mini kado tasje dat ik
zaterdag op de cropdag workshop gemaakt heb.
Die vul ik dan met geld en schrijf nog een leuke
boodschap in de kaart.



Nu heb ik ook nog foto's van mijn aankopen(zoals beloofd)
Gekocht bij Scrapfever op de cropdag.

De sew easy

Tim Holtz

Papier van BoBunny Zoology

Zo dit was het weer voor vandaag.
Scrapgroetjes Jenny


6 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Heel leuk kaartje Jenny, en wat heb je leuke dingen ingekocht!!

Scrappiness zei

Wat een leuk kaartje Jenny! Niet kinderachtig inderdaad maar wel lekker meidenachtig.
Wel layouts blijven maken hoor :)
En wat een gave dingen heb je gekocht!

Petra zei

Je kaartje is erg leuk geworden! Idd niet te kinderlijk en toch met roze en vlindertjes ;-) En wat heb je een boel gave spulletjes gekocht!

Groetjes van Petra.

bmartes zei

Wat heb je leuke dingen gekocht Jenny! Leuk he die 'Sew Easy' ik heb hem ook en gebruik hem best vaak! Je kaartje vind ik erg leuk!
Groetjes,
Arja

Marijke zei

Wat eeen mooi kaartje! En erg leuke dingen heb je gekocht zeg!

StempelenmetTanja zei

Leuke spullen heb je gekocht zeg....