Volgers

donderdag 5 april 2012

Heb weer wat lay-outs om te laten zien

Had op het scrapfever forum meegedaan met weer een chinesefluisteringen lo.
Kreeg een lo ge-e-mailt van Mireille en daar heb ik weer een lo van gemaakt.

Dit heb ik ervan gemaakt.
Het papier is uit de scrapkit van Scrapfever.
Daarin zaten ook de jute bloemetjes en tag.
Het lint heb ik van de markt.
De filmstrip is van Tim Holtz.
De rest uit eigen voorraad.


De volgende lo heb ik gemaakt van een sketch.

De sketch is van Heather Landry
Deze lo heb ik er van gemaakt.
Het papier is van K & Company
De stickers ook.
De persoon op de foto is mijn schoonvader.




En nu heb ik nog een paar lootjes te showen, die heb ik gemaakt op het super gezellige scrapweekend
van Brittenscrap.
Ik had aan mijn zoon gevraagd of hij wat foto's wou printen voor het weekend.
Hij heeft dat gedaan (heel lief)maar alleen een beetje groot.
Ik heb van de stapel 3 foto's gepakt en daar deze lootjes mee gemaakt.
Vond het wel leuk om een keer grote foto's te gebruiken.
De eerste met papier van Bo Bunny (Et Cetera) en een super gave foto van Dyor met gitaar.
Heb ook de stansen van Tim Holtz gebruikt, en leuke Brads in de vorm van schroeven.
De bloemen heb ik gemaakt met een stans van Spelbinders (Bitty Blossoms).


De tweede ook papier van Bo Bunny(Et Cetera).
En de super foto van ons drieën
(dat komt eigenlijk nooit meer voor dat we gedrieën op de foto gaan) 
Ook deze bloemen zijn met de spelbinders stans gemaakt.
De ronde vorm is met een stans van MemoryBox(la Rue Flourish).
En de swirl is met een stans van Magnolia.


En dan de derde:
Ook op deze lo papier van Bo Bunny gebruikt(Country Garden)

Bedankt voor het kijken,
Scrapgroetjes Jenny

21 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw, lekker bezig geweest, Jenny! Leuke lootjes heb je ervan gemaakt!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige LO's heb je gemaakt. Nu zie ik ook als je het over je zoon hebt, wie het is. Leuk zo, die foto met z'n drieen.
Heb je het naar je zin gehad op het scrapweekend?

Groetjes Astrid.

Marjolijn van Elsberg zei

Zo Jenny, jij bent echt lekker bezig geweest. Echt heel erg leuke lay outs, dat Bo Bunnypapier is ook echt mooi erbij.

Lida zei

Wat heb je mooie layouts
gemaakt lekker he om zo
bezig te zijn!!!

groetjes Lida

Brendaxx zei

Jij hebt veel gemaakt zeg!! Wauw! Heel mooi allemaal!
Groetjes,Brenda

Monique zei

Leuk allemaal zeg, je bent heerlijk bezig geweest!
Leuk die Lo's met grotere foto's, geeft toch ook wel weer een gaaf effect!

Kitty zei

Leuk, mooi, stoer, gaaf, van boven naar beneden ;) Wat een productie zeg!

Henriette zei

het zijn plaatjes..heel mooi!

Anneke Wijers zei

Wat heb jij een stel leuke LO's gemaakt.
Ik zie wel dat je er een maand over gedaan hebt.
Dus het gemiddelde valt nog wel mee.
Ze zijn allemaal leuk en kleurrijk en er is zoveel te zien... top!

Henriëtte zei

Wowwww... ze zijn allemaal super. Ik zou niet kunnen kiezen welke ik nu echt de mooiste vind.

... van Sara zei

Wat een werk zeg, allemaal heel erg mooie LO's! Die van de chinese whispers ken ik ergens van ;) Leuk gescrapt!

BOXERGEK zei

Erg leuke layouts heb je gemaakt Jenny!

Groetjes,
Esterina

Unknown zei

Stuk voor stuk prachtig top!!

lieve groetjes carla

Lischa zei

lekker productief geweest Jenny ,mooi lootjes hoor ,die met de gitaar vind ik kei stoer ,erg leuk en de rest is heel mooi

Marjolijn van Elsberg zei

Weet je Jenny, ik heb helemaal de verkeerde layout bekenen in jouw bericht, ik dacht dat het de eerste l.o. was maar je hebt dat schaap zelf gemaakt!!!!!! Jeetje wat knap en wat ontzettend leuk als decoratie. Knap hoor!

simone zei

wat een mooie lootjes zo verschillend allemaal, en het schaap dat je gemaakt hebt wat leuk.
groetjes Simone

Melanie zei

Wat een gave LO zijn het allemaal!.

Liefs,
Melanie

Blinnie zei

Zohe, jij bent productief geweest! Die eerste LO vind ik echt schattig!!!
Groetjes, Belinda

scrapdictive zei

Wat een leuke pages, Jenny, vooral de bovenste.

Rooslily zei

Beste Jenny, ben een nieuwe volger. Leuke lay-outs. Las dat je in Den Haag woont. Weet jij of er in die omgeving ook scrapsessies worden georganiseerd. In mijn omgeving heeft iedereen het te druk of geeft de voorkeur aan een digitaal fotoboek. Vind ik erg jammer omdat ik ook een verslaafde ben sinds de ontdekking.

Wendy Schoonhoven zei

O wat een gave layouts en wat heb je veel gescrapt zeg, super.