Volgers

maandag 25 februari 2013

SS van Sa forum en kaartje

Heb op het SA forum meegedaan met een Secret Scraplift.(SS)
Deze lo heb ik gemaakt.


Papier wat ik gebruikt heb komt uit de scrapkit van Scrapfever.
Voor de rest wat plakparels en bloemetjes gebruikt.
De letter zijn weer van Quickutz.
De vlinder is ook een foto.


Heb ook nog een kaartje gemaakt.
Deze is voor mijn vader.
Die werd 81 jaar.



Heb een oude papier lijn gebruikt van basic grey.
De tekst stempel is van Marianne design.
De klok stempel weet ik niet welk merk.
Heb ik gestempeld met versamark inkt en met clear embossing poeder bewerkt.
En mijn naam stempel.
Staat zoals altijd op de achterkant van de kaart.
De veiligheidsspeld is van Tim Holtz en de wijzers ook.
Heb ook wat plak bling steentjes gebruikt.


Bedankt voor het kijken.


Groetjes Jenny


9 opmerkingen:

Anneke Wijers zei

Oh, een prachtige LO en mooie foto's.
Ik krijg meteen zin om naar Griekenland te gaan!!!
Ben er nog nooit geweest...
Leuke kaart.

nit@ zei

wat een geweldige lo is die ss geworden! prachtige kleuren en ik houd van eigen geschreven journaling: super gedaan!
je kaartje is overigens ook erg leuk!

groetjes
anita

nit@ zei

hey ik zet net een reactie neer en ik zie niets "krabbelt op hoofd*

Marjolijn van Elsberg zei

Ik ben nog nooit in Griekenland geweest maar wat jij laat zien van de natuur daar ziet er prachtig uit. Mooie lay out ook, en een leuk kaartje!

Petra zei

Mooie kleuren op dat lootje. Die zou ik zelf zo nooit bij elkaar zoeken. Erg inspirerend dus :-)

Mir zei

Hoi Jenny,

Wat een mooie layout heb je weten te maken!! Ik ben nog niet in Griekenland geweest maar het lijkt mij ook supermooi daar :)

Wat heb je een mooie kleuren gebruikt

Groetjes Miriam

Je@net zei

Prachtige lo, Jenny, en wat een mooi kaartje voor je vader!

Else-Marie Post zei

Super mooie foto's van de Griekse natuur. Ik snap dat je je ogen uit gekeken hebt daar:) De layout zelf is ook erg leuk!

En een mooie kaart voor je vader:) Ik vroeg me af hoe je aan die stempel komt van je eigen naam, zoiets is wel erg leuk om te hebben!
~Liefs Else-Marie~

Petra zei

Ah, ik kwam even kijken of je al iets nieuws had gepost. Helaas. Hopelijk gaat alles goed en is geen nieuwe blogpost een teken dat je lekker druk bent met andere dingen.